top of page

StarWars The Force Awakens Review


Χθες πήγα να δω το StarWars και για να πω την αλήθεια ήταν πολύ ωραίο άλλα και πολύ μπερδεμένο τουλάχιστον όχι τόσο όσο για τα παιδιά που ήταν μαζί μου όπως ας πούμε ο JohnisKapas στον οποίο προσπάθησα να τα εξιγήσω όλα άλλα σε μερικά σημεία ούτε εγώ δεν μπόρεσα να καταλάβω τι γινόταν και μπορώ να πω πως δεν μου άρεσε τόσο πολύ η πλοκή άλλα μάλλον ήταν και από τα λίγα "κακά" που είχε η ταινία. Το χιούμορ στην αρχή μου φάνηκε λίγο υπερβοληκό άλλα στην συνέχεια άρχησα να καταλαβαίνω πως εάν δεν υπήρχε το χιούμορ μάλλον θα είχαμε πονοκέφαλο από το πολύ μπλέξιμο που είχε η ταινία επίσης το τελευταίο κακό τις ταινίας ήταν το τέλος της το οποίο το βρήκα απότομο. Παρόλα αυτά τα γραφικά της ταινίας ήταν τέλεια και τα φωτόσπαθα απλά τα έσπαγαν και οι μάχες ήταν καταπληκτηκές. Τώρα για το εάν πρέπει να πάτε να την δείτε είναι πάνω σας άλλα θα σας συνιστούσα να είχατε δει και τις προϊγούμενες ταινίες για την καλύτερη κατανόηση. Τέλος ένα σχόλειο που θέλω να προσθέσω είναι ότι ο φίλος μου ο Γίωργος το μόνο που κατάλαβε είναι ότι πέθανε ο Darth Vader.

Featured Posts
Recent Posts
Search By Tags
Archive
No tags yet.
Follow Us
  • Facebook Basic Square
  • Twitter Basic Square
  • Google+ Basic Square
bottom of page